Houdoe Nederland, hallo Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Biezenmortel, Nederland van Ellen Bastiaansen - WaarBenJij.nu Houdoe Nederland, hallo Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Biezenmortel, Nederland van Ellen Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Houdoe Nederland, hallo Zuid-Afrika!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 September 2014 | Nederland, Biezenmortel

Wow, het is bijna zover! Nog een paar uurtjes en ik zit in het vliegtuig naar Zuid-Afrika! Papa, mama en Corné brengen me weg naar het vliegveld. Morgenvroeg om 6.20u stijgen we (Juliette, Corné en ik) op vanaf Düsseldorf. Vanaf hier moeten we een uurtje vliegen naar Amsterdam. In Amsterdam stijgen we om 10.05u op en vliegen we rechtstreeks naar Kaapstad. We landen met vlucht KL0597 om 21.35u in Kaapstad.

Ik ben erg benieuwd wat me te wachten gaat staan komende maanden! Maandag hebben we al een meeting in het ziekenhuis, dus veel tijd om te wennen hebben we niet. Gelukkig kunnen we dit weekend alvast Kaapstad gaan verkennen en beginnen aan het worden van een local! ;)

Ik zou het leuk vinden als jullie mij komende 3.5e maand gaan volgen op mijn reis! Laat ook gerust een bericht achter! :)

Mijn adres per 10 september:
Observatory 2
197 Lower Main Road
7925 Cape Town (South Africa)

Een kaartje is altijd welkom!

Tot schrijvens/horens/skypes/ziens!

Xx Ellen



  • 04 September 2014 - 11:24

    Marloes:

    Echt iets voor jou die details. Leuk!

    Alvast goede reis en wanneer je je eerste voet op Afrikaanse bodem zet, vergeet vanaf dan niet te GENIETEN! Voor je het weet is het voorbij!

    Liefs x Marloes

  • 04 September 2014 - 20:47

    Berry Van Den Beemt:

    Hoi Ellen,

    Wat een mooie ervaring ga jij tegemoet. Hopelijk ga je veel leren en wordt het een mooi gevulde rugzak voor de toekomst. Maar het allerbelangrijkste is genieten!

    Ik ga proberen je te blijven volgen.

    Heel veel succes en plezier!

    Groetjes,
    Berry

  • 04 September 2014 - 21:42

    Siem En Maike:

    Hee Ellen, heel veel plezier daar in Zuid Afrika!Wij kijken morgen wel even omhoog en zullen zwaaien als we een vliegtuig zien

  • 06 September 2014 - 19:56

    Lizette:

    Hee Ellen!
    Ik zag dat je ondertussen gearriveerd bent nadat je vertraging had in Amsterdam. Nu kan t avontuur echt beginnen! Ik ga je zeker volgen. Ik ben heel benieuwd hoe je het daar met je gast. Geniet er ontzettend van, het word vast een geweldige levenservaring! Tot in t winterparadijs, pakken we een biertje! :-)
    XXX Lizette

  • 09 September 2014 - 18:36

    Corne (oetje):

    Hey lieverd, hier even een berichtje vanuit nederland. Zoals ik al heb gezien hebben jullie samen veel plezier. Echt mooi om te zien. Ik hoop dat je daar veel ervaring op doet. En veel mooie dingen gaat beleven. En ik ga je zeker volgen tot ....... de laatste dag. Gr van het thuisfront.gr jose,frans, marleen en een dikke kus van siem en maike. Gr xxxx en liefs van mij

  • 10 September 2014 - 23:28

    Thuisfront:

    Hoi Elllen,
    het eerste verslagje staat erop.
    We zijn erg benieuwd naar het 2e verslag van je eerste dagen in Zuid Afrika.
    Laat gauw iets weten.
    groeten mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 10381

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 19 December 2014

Kaapstad!

Landen bezocht: